شعرهای من

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سرم درد می کند

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دل آشوب نیستم سرم درد می کند 
سرم ..، خوب نیستم سرم درد می کند


نه صبر و نه معجزه نه ایمان نه کفر هیچ
من ایوب نیستم سرم درد می کند 


قضا را برای من چه بد خط نوشته اند 
بد اسلوب نیستم سرم درد می کند 


تنی سبز هستم و سرم را بریده اند                 
فقط چوب نیستم سرم درد می کند 


از افکار فکر من پر و خون دماغ شد
نه مطلوب نیستم سرم درد می کند 


دچار خماری و گرفتار اعتیاد 
به مشروب نیستم سرم درد می کند 

 

#الهام_ملک_محمدی

  • یه شاعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی