شعرهای من

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مثل زمانه ای

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۰ ب.ظ

   

یاد ز ما نمی کنی روی به ما نمی کنی
مثل زمانه ای به کس آه وفا نمی کنی

یک دم اگر ببینی ام جان به فدا دهم تو را
باز مرا ندیدنت ... ، لطف چرا نمی کنی ؟؟

از من اگر که خواستی جان ببری خودت بیا ...
پیش تو چون بلا شدم دفع بلا نمی کنی ؟؟

خاک شدم به راه تو پا بگذار روی چشم
منتظرت نشسته ام .. شور به پا نمی کنی ؟؟

آه قفس شکسته ای بال مرا تو چیده ای
می گذری ز من ولی باز رها نمی کنی

این دل ناامید من از تو طمع بریده است
صاحب صد عمارتی ، خانه بنا نمی کنی ...

 

#الهام_ملک_محمدی

  • یه شاعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی