شعرهای من

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ولی شهر شما ...

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۹ ب.ظ

در شهر من 
قطار ها خالی می آیند و پر می روند 
و نمی دانم با اینهمه آدم هایی که می روند این شهر چرا متروکه نمی شود ؟؟
ولی شهر شما ... قطار ها پر می آیند و خالی می روند و هرگز از جمعیت پر نمی شود 
راستی من که تنهایم ... این عابرانی که می روند از کجا می آیند ؟؟
نمی دانم چه پلی کجا شکسته که آبادی به این شهر باز نمی گردد 
همیشه عابر هست که برود همیشه مسافر هست ...
مدت هاست قطاری این سو نیامده ولی عابرانی چمدان به دست هنوز در ذهن من در حال رفتن اند 
من نیز باید بروم 
چمدان با خود نمی برم کوله بارم سنگین است 
اگر پل زیر پایم فرو بریزد که کوله بارم مرا با خود می برد 
و اگر فرو نریزد ... 
کاش فرو بریزد کوله بارم را نمی توانم ...
نه می توانم ببرم نه می توانم نبرم ...

 

#الهام_ملک_محمدی

  • یه شاعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی